Descriere
Modelul original Ténéré a ajutat Yamaha să fie cea mai de succes marcă de la Dakar, modelele XT ocupând de 18 ori podiumul în primele 6 ediții ale celei mai dificile curse din lume. ADN-ul pur de curse, care a cucerit deșertul, a fost pasat de la o generație la alta până la noul Yamaha Ténéré 700 Rally Edition. Și se vede.
Motor
Tip motor 4 timpi, 2-cilindri, Răcit cu lichid, DOHC
Capacitate cilindrică 689cc
Alezaj X Cursă 80,0 x 68,6 mm
Compresie 11,5 : 1
Putere maximă 55,0 kW (73,4 PS) @ 9.000 rpm
Cuplu maxim 69,0 Nm @ 6.500 rpm
Sistem de ungere Carter umed
Tip ambreiaj Umed, Disc multiplu
Sistem de aprindere TCI
Sistem de aprindere Electric
Sistem de transmisie Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie nală Lanţ
Fuel consumption 4,3 L/100 km
CO2 emission 100 g/km
Carburator Injecţie electronică de benzină
Şasiu
Cadru Balansier dublu, Ţeava tubulara din oţel
Unghi rolă de direcţie 27º
Traseu 105 mm
Sistem suspensie faţă Upside-down telescopic fork
Sistem suspensie spate suspensie de legătură, Basculă
Cursă faţă 210 mm
Cursă spate 200 mm
Frână faţă Hydraulic dual disc, Ø 282 mm
Frână spate Hydraulic single disc, Ø 245 mm
Anvelopă faţă 90/90 - 21 M/C 54V
Anvelopă spate 150/70 R 18 M/C 70V
Dimensiuni
Lungime totală 2.370 mm
Lăţime totală 905 mm
Înălţime totală 1.455 mm
Înălţimea scaunelor 895 mm
Baza roţilor 1.595 mm
Gardă minimă la sol 240 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) 203 kg
Capacitate rezervor carburant 16,0 L
Capacitate rezervor ulei 2,6 L